חוצפה: שלט עם דגל ארגון הטרור אש"ף נתלה ברמת גן

בעיריית רמת גן התלבטו אם לפרסם את השלט וערכו הצבעה בעמוד הפייסבוק, לבסוף הוחלט לפרסמו

Artboard 22 copy 12
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של כרמל שאמה הכהן

שלט מעורר סערה נתלה על בניין רב קומות ליד מתחם הבורסה ברמת גן. בשלט מוצגים דגל ישראל ולהבדיל הדגל של ארגון הטרור אש"ף. לצד הדגלים נרשם המשפט "נועדנו לחיות יחד" בעברית ובערבית. עיריית רמת גן מסרה כי השלט אינו מטעמה ונרכש בידי חברת פרסום. על הלבטים לתלות את השלט, פירסם ראש עיריית ר"ג, כרמל שאמה הכהן, בעמוד הפייסבוק שלו הצבעה של התושבים. בפוסט שפירסם רשם כך "הצביעו האם שלט חוצות הזה שמתכוונת לתלות חברה פרטית על קיר פרטי יפגע ברגשות שלכם? חברת שילוט פרטית מבקשת את אישור העיריה לתלות שלט חוצות ענק עם התוכן שמופיע בתמונה שבפוסט. הסמכות לסרב תוכן פרסומי נתונה לעיריה אך היא מצומצמת לטובת מניעת פגיעה ברגשות הציבור. יש שיראו בתוכן הזה כמתריס ופוגעני ויש שיראו בו מסר לדו קיום ושלום" ולאחר מכן ביקש מהתושבים להצביע.

כאמור, לבסוף השלט פורסם הבוקר, ושאמה הכהן התייחס אף לכך "חברת הפרסום החליטה לתלות את שלט המחלוקת. לפי גורמי בטחון מקצועיים יש חשש לא קונקרטי לסדר הציבורי ולבטיחות הבנין והסביבה ולכן עד להערכת מצב נוספת הבניין נדרש להציב שומר מסביב לשעון על השלט. אם השלט ישאר שם הוא לא ישאר שם לבד ומסביבו העיריה תתלה דגלי ענק של מדינת ישראל ודגלי הצדעה לצה"ל, לשב"כ, למשטרת ישראל ולמשמר הגבול".

WhatsApp Image 2022 06 01 at 11.46.29
המודעה אותה פרסמו בליכוד

בנוסף אמר כי "בדיקה משפטית העלתה שלאור הנחיות היועמ"ש ופסיקות בג"צ השלט חוקי לגמרי ומוגן בגבולות חופש הביטוי, אך עדיין הוא פוגע ברגשות של לא מעט תושבים וכן מאפשר לגורמים קיצוניים פתח ללבות יצרים למרות המסר החיובי שבראשו הקורא לדו קיום. דגלי ישראל שבתמונה הם לא הדגלים אותם תוסיף העיריה אלא חלק מאלפי דגלים שקישטו את העיר ביום העצמאות ואותם החלטנו עוד לפני פרשת השלט להותיר על כנם מתנוססים בגאווה כל השנה".

ממפלגת "הליכוד" נמסר כי "מה שהזהרנו בזמן הבחירות קורה היום באיילון. תחת ממשלת ההונאה והחולשה של בנט-לפיד-רע״מ והמשותפת ואחרי הסתה בלתי פוסקת של אבו מאזן בחודשים האחרונים, דגל אש״ף מונף היום בענק באיילון. הליכוד דורש מראש עיריית רמת גן כרמל שאמה לפעול מייד כדי להסיר את החרפה הזאת עוד היום. הליכוד ימשיך לפעול בכל דרך כדי להחליף במהירות את ממשלת ההונאה והחולשה שתלויה בתומכי טרור בממשלה לאומית חזקה".

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום