בנט מזמן את ראשי סיעות הקואליציה לפגישה דחופה

הפגישה מגיעה על רקע המשבר סביב חוק תקנות יו"ש והדיווחים על משא ומתן בין תקווה חדשה לליכוד

נריה
צילום: אוליבר פיטוסי,פלאש 90

ראש הממשלה בנט זימן הבוקר (ד') את ראשי מפלגות הקואליציה לפגישה בירושלים על מנת לפתור את המשבר התורן שנוצר סביב חוק תקנות יו"ש. בנט רואה את חוסר שביעות הרצון של חברי הממשלה, וינסה לגשר על הפערים הקיימים בין חברי הקואליציה. ביום שני השבוע היה אמור לעלות לדיון במליאת הכנסת החוק שעוסק בהסדרת החוק הישראלי ביהודה ושומרון. בדומה לחוק האזרחות, מדובר בהוראת שעה שמגובלת בזמן וצריך לחוקק אותה מחדש כל תקופה מסוימת. לעת עתה, ברע"מ מסרבים לתמוך בחוק וגם באופוזיציה הודיעו כי הם לא הולכים לתמוך בחוקים של הקואליציה. לפיכך, הורדה הצעת החוק מסדר היום של המליאה ובקואליציה ינסו להעביר את החוק החשוב בשבוע הבא. אך למרות חשיבותו של החוק, נראה שעדיין אין לקואליציה רוב והחוק לא יעבור גם בשבוע הבא.

https://old.tovnews.co.il/%d7%94%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%a9%d7%90%d7%9e%d7%95%d7%a8-%d7%9c%d7%94%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%90%d7%aa-%d7%aa%d7%a7%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%a2%d7%aa-%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%99/

בקואליציה מבינים שלא ניתן להמשיך לאורך זמן במצב בו היא לא מצליחה לחוקק חוקים, ובמיוחד חוקים חשובים עם משמעות ביטחונית. בעקבות כך, אתמול דווח כי בתקווה חדשה החלו במשא ומתן עם הליכוד על מנת להקים ממשלה בכנסת הנוכחית. על פי הדיווח, כחלק מהמשא ומתן, ניהל שר המשפטים סער מגעים עם יעקב אטרקצ'י, איש הסוד של ראש הממשלה לשעבר נתניהו. הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו מדווח הבוקר כי כחלק מהמשא ומתן גדעון סער דורש את תיק הבטחון וקבלת זכות וטו על החלטות ביטחוניות. בליכוד ובתקווה חדשה דוחים את הדיווחים על המשא ומתן שנרקם בין השניים. בליכוד מסרו כי "לא מתקיים משא ומתן בין הליכוד לתקווה חדשה". גם בתקווה חדשה הגיבו לדברים ואמרו: "פייק ניוז".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום