משטרה פוליטית? ראש ישיבת חומש נחקר במשטרה על הפרת חוק ההתנתקות

יוסי דגן ראש מועצת שומרון שליווה את הרב אמר: אתה לא נכנס לכאן לבד - עם ישראל כולו נכנס אתך יחד

יעל קאפח ורשאואר
צילום: מועצה אזורית שומרון

ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע כהן, הגיע אתמול לתחנת המשטרה באריאל לחקירה שתואמה מראש בגין הפרת חוק ההתנתקות. הרב כהן הגיע לחקירה מלווה ברב השומרון הרב אליקים לבנון, ברב קהילת 'נצר אריאל' הרב ציון טוויל ובראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן. כמו כן הרב הגיע לחקירה לאחר ליווי משפטי שקיבל מעו"ד נתי קידר מארגון חוננו.

רב השומרון, הרב אליקים לבנון, אמר לפני החקירה שאין שום עבירה שהרב אלישמע עבר עליה. הוא אמר כי "אנחנו פה בחברתו של הרב אלישמע הכהן, ראש ישיבת חומש. אנחנו מחזקים את ידיו ותומכים בו. אנו מודיעים ישיבת חומש קום תקום ותמשיך להתקיים. כל המלעיגים לא יצליחו לפנות וכל החקירות המשטרתיות יובילו בסופו של דבר לאפס. עוברי עבירה זה מי שמתנגד לארץ ישראל ולתורת ישראל. ב"ה בחומש מקיימים גם את בניית ארץ ישראל ולא ימצא בהם שום פגם. ובעז"ה עשה והצלח וכלל שהרודפים יגיעו, ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

https://old.tovnews.co.il/%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%91%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9e%d7%a9/

גם הרב ציון טוויל ביקש לחזק את הרב אלישמע וישיבת חומש ואמר כי "אנחנו מחזקים את ידידינו הרב אלישמע הכהן. אשריו שזכה להקים ישיבה בחומש שפועלת במקום כבר עשרים שנה ויותר. אנחנו מחזקים ומתפללים שעוד עשרות שנים הישיבה הזאת תקבע את מקומה בחומש ותהיה תחילת התיישבות באותו המקום".

דגן אף ציין כי הם באו לחזק את הרב בשם כל עם ישראל. לדבריו של דגן: "הגענו לכאן באמירה ברורה – לא רק הרב אלישמע בה לכאן להיחקר, ואוי לה לאותה הבושה, אלא כל עם ישראל מתייצב איתו כאן. כל אדם הגון מתייצב איתו כאן. מעולם לא היה בכל תולדות המדינה שהממשלה במקום לרדוף אחרי רוצח ואחרי אלו ששלחו את הרוצחים, רודפים את הקורבנות ואת החברים שלו. אנחנו מצדיעים לתלמידי ישיבת חומש, מצדיעים לרב אלישמע כהן ראש הישיבה, עם ישראל איתכם וסוף האמת לנצח. חומש תבנה יחד עם שא-נור, גנים וכדים ועוד הרבה ישובים בעז"ה. עם ישראל יזכור את מסירות הנפש שלכם, את המאבק הטהור והאמיתי. לימוד התורה הוא המחאה שלכם. אתם לא לבד, אנחנו מייצגים את כולם, עם ישראל אתכם והממשלה הרעה הזאת תתחלף".

https://old.tovnews.co.il/%d7%a0%d7%a4%d7%9c%d7%94-%d7%94%d7%a6%d7%91%d7%a2%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%9c-%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%94%d7%94%d7%aa%d7%a0%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%aa/

נזכיר כי כבר בימי השבעה על הירצחו של תלמיד הישיבה, יהודה דימנטמן הי"ד, שנרצח לפני כמעט חצי שנה, נעצר הרב אלישמע בעת שנסע ברכבו במחסום חיזמא שבכניסה לירושלים. לאחר התערבותו של דגן, שוחרר הרב אלישמע ונתנו לו להמשיך בדרכו. אך סוכם שיקבע מועד חקירה בעתיד, שכאמור התקיים אתמול. נציין כי בתום החקירה שוחרר הרב אלישמע חזרה לביתו לאחר זמן קצר.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום