משחק הכיסאות: במקום גן צבי מינוי חדש בלשכת בנט

עו"ד עדן ביזמן מונה לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, עד עתה שימש כמשנה למנכ"ל משרד רוה"מ

Artboard 22 copy 12
צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודיע היום (ב') על מינויו של עו"ד עדן ביזמן לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה. ביזמן מכהן מזה כשנה כמשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה, ובתפקידו הקודם שימש כמשנה למנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור. קודם לכן שימש כראש מטה המבקר וכיועץ בכיר לשר החינוך, עת כיהן ראש הממשלה בנט בתפקיד.

ביזמן בן 36, נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. הוא ייכנס לתפקידו בימים הקרובים לאחר קיום הליך חפיפה סדור, בכפוף לאישור נציבות שירות המדינה.

https://old.tovnews.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a2%d7%96%d7%99%d7%91%d7%94-%d7%93%d7%a8%d7%9e%d7%98%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%9c%d7%a9%d7%9b%d7%aa-%d7%91%d7%a0%d7%98/

עוד מינה רה"מ את קרן הג׳יוף ליועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה. הג׳יוף בת 32, הייתה בעבר דוברת פיקוד הצפון וראש מדור דיפלומטיה ציבורית בצה"ל, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת בר-אילן. כיום היא משמשת כיום כדוברת ראש הממשלה לתקשורת זרה. קרן עלתה לישראל מאנגליה בשנת 2009.

נזכיר כי ראש הסגל הקודם, טל גן צבי, בלשכת רוה"מ התפטר מתפקידו לפני מספר שבועות. גן צבי ליווה את רה"מ בנט בעשור האחרון מאז כניסתו לפוליטיקה. הוא שימש כראש לשכתו במשרד הכלכלה, כראש המטה שלו במשרד החינוך וכיועץ מטעמו במערכות הבחירות.

גן צבי נחשב למי שהתנגד להקמת הממשלה עם גוש המרכז-שמאל ורע"מ ופעל לחיזוק הקשר עם המחנה הלאומי בכלל והציונות הדתית בפרט. בינו לבין היועצת המדינית לשעבר, שמרית מאיר, היו מספר חילוקי דעות לאחר שמאיר ניסתה להפנות את בנט לקהל בוחרים חדש במרכז בניגוד מוחלט לדעתו של גן צבי, מה שגרם בסופו של דבר לסיום דרכם של השניים בלשכה.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום