פצוע בפיגוע דקירה בשער שכם

שוטר כבן 19 נדקר בצווארו בידי מחבל והועבר לטיפול בבית החולים. המחבל נוטרל

Artboard 22 copy 12
צילום: איחוד הצלה

פיגוע דקירה בשער שכם: לוחם מג"ב נדקר בצווארו בידי מחבל ונפצע באורח בינוני, המחבל נוטרל. ממד"א נמסר כי "בשעה 19:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על צעיר שנדקר סמוך לשער שכם. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה הר הצופים צעיר בן 19 בהכרה".

מיכאל יפלח, חובש רפואת חירום בצוות הצלה מדווח: "בסיוע חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א הענקנו סיוע רפואי ראשוני לגבר כבן 19 שנפגע מפציעה חודרת באזור בפלג גופו העליון, לאחר טיפול ראשוני הכולל חבישות ועצירת דימומים הוא פונה באט"ן מד"א להמשך טיפול רפואי בביה"ח הדסה הר הצופים, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

חובש רפואת חירום במד"א שמחה גולדמן: "הפצוע שכב על המדרגות כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון. הוא היה בהכרה ודיבר איתנו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ והוא פונה לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב. המחבל נוטרל ע"י כוחות הביטחון במקום".  בעקבות הפיגוע בירושלים נסגרו שערי הכניסה לעיר העתיקה למעבר הולכי רגל וכוחות משטרה גדולים נפרסו באזור.

https://old.tovnews.co.il/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%a4%d7%99%d7%92%d7%95%d7%a2-%d7%91%d7%90%d7%9c%d7%a2%d7%93-%d7%a4%d7%a6%d7%95%d7%a2-%d7%90%d7%a0%d7%95%d7%a9-%d7%91%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%9d/

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר :"אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פונה שוטר בן 24, לאחר שנפגע בפלג גופו העליון באירוע דקירה בשער שכם. מצבו בינוני, בהכרה מלאה".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) אמר בתגובה לפיגוע בשער שכם: "פיגוע רודף פיגוע והטרור הערבי מרים את ראשו בכל מקום בארץ. ממשלה הנשענת על תומכי טרור אינה יכולה לפעול בעוצמה ובנחישות כדי לחסל את הטרור. ממשלה זו חייבת להתחלף כאן ועכשיו ויפה שעה אחת קודם. אני קורא לעם ישראל להתפלל לרפואת הפצוע".

גם יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב על הפיגוע בשער שכם: "איזה עוד אסון צריך לקרות חס וחלילה כדי שממשלת הדמים עם קואליציית האחים המוסלמים תפסיק את הפארסה הזאת לתת למחבלים להרים ראש. יש לנהוג ביד קשה עכשיו ומייד נגד המחבלים ולחסל את הנהגת החמאס בעזה. זו העת להפסיק לדבר ולהתחיל לחזור לחיסולים הממוקדים, הריסת בתי המחבלים וגירוש משפחתם. הטרור מבין רק כוח".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום