הבדיחה המסוכנת של גדר ההפרדה

במשטרה מזהירים את הציבור לא להעלות טרמפיסטים, אבל בעצמם מאפשרים כניסת שב"חים

גדר ההפרדה
גדר ההפרדה
צילום: פלאש 90

סייען שהסיע שב"חים! צעקו הטוקבקיסטים בחוסר רגישות על אורן בן יפתח הי"ד שנהרג בפיגוע באלעד. השיפוטיות הרבה לאורך מאות תגובות  מרושעות כלפי אורן הי"ד, פגעה קשות במשפחתו של הנרצח, שבסך הכל שימש כנהג הסעות, שאין באחריותו לבדוק רישיונות שהיה של הפועלים אותם נהג להוביל אל מקום עבודתם. מה ששכחו הכותבים, היא העובדה שגם הבית ממנו הם מקלידים את הארס שלהם נבנה בידי פועלים ערבים, עם אישור או בלעדיו, או על ידי ערבים אזרחי ישראל. וכל אלו, ללא יוצא מן הכלל, קשובים להסתה הרצחנית ועלולים להפוך למחבלים בבוקר רע אחד. גרזן, טרקטור או כל כלי עבודה המצוי באתר בניה יכול לשמש כלי נשק, והמוטיבציה עולה ויורדת לפי גלי ההסתה במסגדים ובטיק-טוק. 

על אורן בן יפתח
מאות תגובות מרושעות על קרבן פיגוע

 

בכל רגע נתון נמצאים באתרי הבניה בישראל אלפי פועלי בניין ערבים, תושבי יו"ש עם אישורים כמו גם שב"חים, וכולם עלולים להפוך למחבלים ולהרוג גם אדם המוכר להם, כפי שרצחו את הנהג אורן אותו הכירו ולו אמרו "סבאח אל-חיר" בכל בוקר בחביבות. כן, המחבל אינו אדם עם קרניים אותו הסיע החרדי/ימני שאינכם אוהבים, המחבל הבא עלול להיות הערבי שאתם מחבבים, זה שעובד בסמוך אליכם ומחייך. אם במבצע שומר חומות למדנו שתעודת זהות ישראלית לא הופכת את הערבי לאוהב שלנו ואף הוא עלול להיות מחבל, קל וחומר שאישור עבודה לפלסטיני מתחומי הרשות אינו ערובה לכך שהוא לא יושפע מההסתה.

ועדיין, המשטרה בחוצפתה פרסמה את המידע אודות הנרצח, כלומר היה להם מידע מודיעיני שהשב"חים הללו נמצאים בישראל ללא אישור, והם לא עשו דבר. למה שיעשו? פשוט מפרסמים הודעה שתעביר את האחריות למחדל הזה אל הנרצח וגמרנו. יתרה מכך, בגדר ישנן עשרות פרצות שאיש לא דואג לחסום, דרכן חודרים לישראל עשרות שב"חים בכל יום המגיעים לעבוד ממש ליד גן הילדים בעומק הקו הירוק. לא רק שהצבא והמשטרה לא פועלים לחסום את הפירצות, במקרים מסוימים הם מסייעים לשב"חים לעבור את הגדר כיוון שבדואים השתלטו על הפרצה ודרשו דמי חסות מהמסתננים. את כל הקרקס העלוב הזה המדינה מנהלת בעצמה וכעת מאשימה אדם שהסיע לתומו פועלים על כך שלא בדק את אישורי השהיה שלהם – דבר שהיה אמור להיעשות על ידי כוחות הביטחון כשהפועלים יצאו מיהודה ושומרון.

גדר ההפרדה. קרדיט: לע"מ
גדר ההפרדה. קרדיט: לע"מ

 

בצומת גיתאי אבישר שבשומרון עולים בכל יום פועלים פלסטינים לתחבורה ציבורית רגילה המגיעה לישראל, וכיון שהאוטובוס ישראלי, איש לא בודק את האישורים שלהם ביציאה מיהודה ושומרון. החייל שעולה על האוטובוס במחסום מחפש מי שנראה חשוד, ורק אם מישהו נראה לו בעייתי הוא מבקש תעודות. כך שהמערכת הצה"לית עצמה מאפשרת כניסת פועלים ללא אישורי שהיה לישראל. תושבי השומרון נאלצים לנסוע עם פלסטינים באותו האוטובוס ממש וחווים פחד רב, דבר שלא היה בעבר, ואם השב"ח מתכנן פיגוע בישראל, הרי שאיש לא יעצור אותו. אם המדינה עצמה לא עוצרת כניסת שב"חים, ומאפשרת את עלייתם לאוטובוסים ישראליים, מהיכן באה הציפייה שנהג הסעות פשוט בתחומי הקו הירוק כן יבדוק? אנשים מניחים שהמדינה מפעילה מחסומים כדי לבדוק שנכנסים רק ערבים שקיבלו אישורים, ובפועל הגדר מלאה חורים רשמיים ופיראטיים, והכניסה חופשית כמעט כמו בימי האינתיפאדה השנייה. 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אורח
אורח
2 שנים לפני

גדר ההפרדה, אם אינה מחושמלת, זו בדיחה.👹

אורח
אורח
2 שנים לפני

יש לחשמל את גדר ההפרדה, בדחיפות עליונה, וללא כל דיחוי!!!!!!

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום