התגובות במערכת הפוליטית לפיגוע הקשה באלעד

"די לממשלת הדמים. הממשלה בראשות בנט והאחים המוסלמים מתרפסת בפני הטרור" אמר ח"כ בן גביר

Artboard 22 copy 12

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הקשה בעיר אלעד:

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד מסר: "הפיגוע מחריד את הלב והנשמה. לא נכנע לטרור, לא ניתן למחבלים להפחיד אותנו. כוחות הביטחון ישיגו את הרוצחים – נמשיך להילחם יחד על העצמאות שלנו ועל ביטחון ישראל"

יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי אמרה: "‏ערב קשה כל כך עם הפיגוע הרצחני באלעד. שולחת ניחומים ענקיים למשפחות וחיזוק ידיים גדול לפצועים. המעבר מזיכרון לעצמאות וחזרה לאבל ולאובדן הוא בלתי נתפס. מחזקת את כוחות הביטחון במאמצים לתפיסת המחבלים ואת כוחות הרפואה שנאבקים על חיי הפצועים".

https://old.tovnews.co.il/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%a4%d7%99%d7%92%d7%95%d7%a2-%d7%91%d7%90%d7%9c%d7%a2%d7%93-%d7%a4%d7%a6%d7%95%d7%a2-%d7%90%d7%a0%d7%95%d7%a9-%d7%91%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%9d/

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לפיגוע הרצחני ואמר: "בשעה קשה זו ליבנו ותפילותינו עם כוחות הביטחון שפועלים בשטח, עם משפחות הנרצחים, עם הפצועים ועם תושבי אלעד ועם ישראל כולו שקיבל תזכורת כואבת למלחמת העצמאות והקוממיות המתמשכת שלנו".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית):"הלב דואב על הפיגוע הקשה בעיר אלעד בו נרצחו שלושה יהודים. אני קורא לעם ישראל להתפלל לרפואתם של הפצועים. ליבנו עם משפחות הנרצחים ועם תושבי אלעד"

יו״ר סיעת יהדות התורה ח״כ יעקב ליצמן: "בשורה קשה מאלעד. לדאבונינו נרצחו יהודים בדם קר בפיגוע נתעב בידי מחבלים שפלים. אנו מחזקים בשעה קשה זו את תושבי העיר אלעד, משתתפים בצער משפחות ההרוגים ומתפללים לרפואת הפצועים. מי יתן ולא יישמע עוד שבר בגבולנו".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב גם הוא לפיגוע הרצחני באלעד: "די לממשלת הדמים. הממשלה בראשות בנט והאחים המוסלמים מתרפסת בפני הטרור. הגיעה העת להפסיק לדבר ולהתחיל לחזור לחיסולים הממוקדים, הריסת בתי המחבלים וגירוש משפחתם. הטרור מבין רק כוח". ח"כ בן גביר הוסיף: "הממשלה נכשלה ולפני הכל שר הבט"פ עמר בר לב החלש, צריך להתפטר מתפקידו".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום