ויאצ'סלב גולב שנרצח בפיגוע ירי באריאל הובא למנוחות

מאות משתתפים בהלוויתו של ויאצ'סלב גולב: "היה לך לב גדול נזכור אותך כגיבור"

Artboard 22 copy 12
ויאצ׳סלב גולב הי"ד

כ-300 בני אדם הגיעו הערב (א') לבית העלמין בבית שמש לחלוק כבוד אחרון לויאצ'סלב גולב בן ה-23, שנרצח בערב שבת על ידי שני מחבלים בכניסה לאריאל. הוא הגן בגופו על ארוסתו שאיבטחה עימו בכניסה לעיר, וכך הציל את חייה. "היה לך לב כל כך גדול וכל כך טוב, נספר עליך לילדים ולנכדים ותהיה דוגמה בשבילם", ספד בן דודו ולדימיר. בני המשפחה התקשו להיפרד. האב הקריא קדיש והאם התייפחה על הקבר של בנה.

שר התיירות יואל רזבוזוב וח"כ קטי שטרית, הגיעו להלוויה כדי לחלוק לגולב כבוד אחרון. ראש העיר בית שמש, עליזה בלוך, אמרה בדברי ההספד: "ולדי שלנו אתה גיבור, כך נזכור אותך כולנו. ולדי עמדת בפתח הכניסה לאריאל והגנת כחומה בצורה למול כדורי המחבלים הנפשעים הרצחניים. עמדת כחומה בצורה עד שקרסת ממכת האש הרצחנית. שמרת וגוננת על האחים שלך והוריך. השקט שבך אפיין אותך גם בביצוע המשימות בצבא. ולדי חשב על אחרים לפני שחשב על עצמו. המסירות, האחריות, העוצמה שלו ראויה לכל מילות גבורה. אנחנו לא ניתן למחבלים הנפשעים להרפות את ידינו. אני מצדיעה לך בשם כל תושבי העיר בית שמש על גבורתך העילאית". גם הרב סופר, שהיה מנהל בית הספר שבו למד ויאצ׳סלב, ספד לו: "עם ישראל הקריב קורבן ציבור. איך נפלו גיבורים? הבחור שתמיד בכל מסע היה נושא אחרים. הקב"ה נתן לו כוחות גוף וכוחות נפש, הוא סייע לאחרים. תמיד הגיש עזרה איפה שהיה צריך כמה שהיה צריך. בורא עולם, עם ישראל סבל מספיק. נוסף חלל נוסף לחללי מערכות ישראל. אתה עולה למעלות קדושים וטהורים. תבקש מבורא עולם שיחוס על עם ישראל שאתה תהיה קורבן הציבור האחרון שאנחנו נקריב".

https://old.tovnews.co.il/%d7%94%d7%95%d7%aa%d7%a8-%d7%9c%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%a9%d7%9e%d7%95-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a0%d7%a8%d7%a6%d7%97-%d7%91%d7%a4%d7%99%d7%92%d7%95%d7%a2-%d7%95%d7%99%d7%90%d7%a6%d7%b3%d7%a1/

גולב התגייס לצה"ל באוגוסט 2017, ושירת בפלגת הנגב. הוא השתחרר ב-2020 לאחר שירות מלא. בפלגה העידו חבריו ומפקדיו כי: "הוא היה חייל שקט מאוד, מעולם לא שמענו אותו מתלונן. היה עושה הכול, גם כשהיה קשה". לבית משפחת גולב הגיע הבוקר יבגני פליגלמן, אביה של ויקטוריה, ארוסתו של ויאצ'סלב שניצלה כשהוא הגן עליה בגופו מפני הקליעים שירו המחבלים. "ויאצ'סלב זה מלאך, הוא הציל את הבת שלי".

צה"ל וימ"מ עצרו אמש את שני המחבלים באזור אריאל והעבירו אותם לחקירת שב"כ. כלי הנשק ששימשו אותם בפיגוע נתפסו גם הם. מבדיקת כוחות הביטחון עולה כי שני המחבלים, יחיא מרעי (19) ויוסף עאסי (20), לא נשלחו על-ידי ארגון טרור, אך אחד מהם מזוהה עם חמאס. הם נעצרו בבתיהם יחד עם כמה קרובי משפחה שחשודים בסיוע להם.

ויאצ'סלב גולב הותיר אחריו זוג הורים ושבעה אחים ואחיות.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום