הותר לפרסום שמו של הנרצח בפיגוע: ויאצ׳סלב גולב הי"ד מבית שמש

הנרצח בפיגוע בליל שבת השאיר אחריו הורים ו-7 אחים ואחיות

Artboard 22 copy 12
ויאצ׳סלב גולב הי"ד

הותר לפרסום שמו של הנרצח בפיגוע: ויאצ'סלב גולב הי"ד מהעיר בית שמש. השאיר אחריו הורים ו-7 אחים ואחיות. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי ויאצ'סלב הגן בגופו על ארוסתו שעבדה איתו בעמדת השמירה ובכך הציל את חייה. לאחר מצוד של 20 שעות המחבלים נתפסו בחיים יחד עם הנשק איתו ביצעו את הפיגוע.

במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע הקשה וסופדים למאבטח שנרצח בפיגוע אתמול. ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו מסר:‏ "בשם כל אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של ויאצ׳סלב גולב ז״ל שנרצח אתמול בפיגוע הירי באריאל. הוא הניח אחריו בת זוג, הורים ו-7 אחים ואחיות. יהי זכרו ברוך".

יו"ר סיעת ימינה ח"כ ניר אורבך התייחס גם הוא לרצח הנורא שהתרחש ביום שישי ובו נרצח ויאצ'סלב גולב: "‏לפני שתי שבתות קראנו בהגדה '..שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו..והקב"ה מצילנו בידם'. אתמול נרצח יהודי שהגן בגופו על ארוסתו ועל תושבי אריאל.משתתף בצער המשפחה ומתפלל, יחד עם כל עמ"י, 'מן השמיים תנוחמו'.
מברך את כוחות הביטחון על תפיסת המחבלים. בשבוע המשמעותי הזה-עם ישראל חי."

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) אמר כי:"הטרור הערבי מרים את ראשו, והסוף אינו נראה באופק. הגיע הזמן שממשלת בנט-לפיד-עבאס שלא מסוגלת להילחם בטרור תפנה את מקומה לממשלה יהודית-לאומית שתחזיר את ההרתעה ותכריע את הטרור. שולח את תנחומיי למשפחת הנרצח, וקורא לעם ישראל להתפלל לרפואתה של הפצועה".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "מוציאים שבת אל שבוע התקומה עם הידיעה הקשה על הפיגוע הקשה באריאל.תנחומים מעומק הלב למשפחתו של המאבטח שנרצח. נצח ישראל לא ישקר ולא ינחם".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום