בליל שבת: מאבטח נרצח בכניסה לעיר אריאל

לאחר מצוד של 20 שעות נעצרו הערב שני החשודים המרכזיים במעורבות בפיגוע הירי

נריה
תפיסת המחבלים מהפיגוע בליל שבת. צילום: דובר צה"ל

חדשות קשות בצאת השבת: בליל שבת נרצח מאבטח כבן 23 בכניסה לעיר אריאל. אמש בסמוך לחצות, רכב בעל לוחית זיהוי צהובה ובו שני מחבלים, הגיע למחסום הכניסה לעיר אריאל בדרך רון נחמן, המחבלים ביצעו ירי במהלך הנסיעה ולאחר מכן ירדו מהרכב וביצעו ירי נוסף לעבר עמדת השמירה בה עמדו המאבטחים של המחסום. המחבלים חזרו לרכב עשו פרסה ונמלטו מהזירה. כוחות צבא ובטחון הגיעו לאירוע זמן קצר מאוד לאחריו והחלו בסריקות נרחבות ובמצוד אחר המחבלים. התוצאות טרגיות, כוחות מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של המאבטח. המאבטח הגן בגופו על מאבטחת נוספת שהיתה עימו ובכך הציל את חייה.

תפיסת המחבלים
קרדיט: דובר צה"ל

עם היוודע המקרה עו"סים מהאגף לשירותים חברתיים, הגיעו למקום והם ממשיכים ללוות את בני המשפחות של שני המאבטחים, בשיתוף פעולה עם אנשי האגף לשירותים חברתיים בערים בהן התגוררו המאבטחים. ראש העיר אריאל אליהו שבירו מסר: "אני שולח תנחומים למשפחת המאבטח שנרצח בדם קר ע״י אותם מחבלים בני עוולה בשמי ובשם מועצת עיריית אריאל ותושביה. אנו סומכים על צה"ל ועל כוחות הביטחון, שלא ינוחו עד שיתפסו את המרצחים והם יבואו על עונשם. יש לציין, כי גל הטרור ששטף את מדינת ישראל מבאר שבע בדרום דרך חדרה ותל אביב, הגיע גם אלינו. אריאל היא חלק אינטגרלי ממדינת ישראל, אך זהו מקומנו וכאן נשאר. לאחר סיום תחקיר האירוע אנו נפיק לקחים אשר ייושמו בהקדם האפשרי".

https://old.tovnews.co.il/%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%94%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a8%d7%9e%d7%93%d7%90%d7%9f-%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%94/

לאחר 20 שעות של מצוד ובתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, הימ״מ וצה״ל, נעצרו הערב שני החשודים המרכזיים במעורבות בפיגוע הירי אשר ארע אמש (ו') בעמדת האבטחה בכניסה לאריאל בו נרצח המאבטח אשר עבד במקום. החשודים הועברו להמשך חקירת שב״כ. משירות הביטחון הכללי נמסר: "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול למיצוי הדין עם המעורבים בפעילות טרור ועם כל מי שסייע להם". אחד המחבלים מוכר למערכת הביטחון וישב בכלא למעלה משנה.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום