תופעה? מכתב נוסף עם קליע נשלח לבנו של ראש הממשלה

בפעם השנייה השבוע: מכתב איומים נשלח לבני משפחתו של ראש הממשלה נפתלי בנט

Artboard 22 copy 12
צילום: מתוך פייסבוק

בתוך שבוע מכתב איומים שני למשפחת בנט. יומיים אחרי שפורסם על הקליע שנשלח לבית המשפחה, המשטרה והשב"כ חוקרים מכתב נוסף שיועד לבנו של ראש הממשלה, יוני בנט בן ה-16. המכתב הראשון שנשלח יועד לרעייתו של ראש הממשלה, גילת, ולבנם יוני. כעת נשלח מכתב איום שני שיועד רק ליוני. בעקבות מכתב האיומים שנשלח שלשום לראש הממשלה ומשפחתו, החליטו גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה לתגבר את האבטחה על משפחת בנט. גורמי הביטחון מעריכים שלמרות המעשה החמור, לא נשקפת סכנה ממשית לחיי משפחת ראש הממשלה. אולם בכל זאת ההתייחסות לאיומים נלקחת ברצינות מפני החשש שהאדם ששלח את המכתב אסף מידע על משפחת בנט. המשטרה אישרה שמכתב איום נוסף הגיע והיא בודקת אם מאחורי שני המכתבים עומד אותו גורם, או שמדובר בפעולת חיקוי למכתב הראשון. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, הגיב ראש הממשלה על מכתב האיומים הראשון וקישר בינו ובין המצב הפוליטי בכנסת, לאחר שבקשתו להכריז על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש ממפלגתו, אושרה. "סכסוך פוליטי, לא משנה כמה הוא עמוק, לא צריך להגיע לאלימות, לבריונות ולאיומי מוות". אמר בנט, "אנחנו צריכים לעשות הכל, כמנהיגים וכאזרחים שעתידם ועתיד ילדיהם במדינה הזאת, כדי שתופעות כאלה פשוט לא יתקיימו. כולנו אנשים. ויכוחים וחילוקי דעות – כן. בריונות ואיומים – לא".

https://old.tovnews.co.il/%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%9c%d7%94-%d7%91%d7%a0%d7%98-%d7%a7%d7%99%d7%91%d7%9c-%d7%9e%d7%9b%d7%aa%d7%91-%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a8%d7%a6%d7%97-%d7%95%d7%91/

בנו של ראש הממשלה, שעל פי החשד המכתב כוון אליו באופן אישי, גינה את הדברים ברשתות החברתיות. "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה, והמוח של אנשים מתבשל מאנשים שיש להם במה והם משפיעים ומגיע להם לשבת בכלא מכל שטיפות המוח שהם גורמים לאנשים. הלוואי והיינו 50 שנה אחורה, לתקופה שבה אנשים כיבדו אחד את השני. אני יודע שבתגובות בפוסטים זה אשכרה לא שווה כלום. פשוט עצוב לראות שאנשים אמיתיים כותבים דברים כל כך נוראיים. לחשוב שהוא חי ונושם כמוני אבל יש לו מוח שברא השטן זה הזוי".

לגינויים הצטרף גם שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד. "מכתב האיומים על חיי ראש הממשלה הוא תזכורת עצובה ומסוכנת לאן הסתה עלולה להוביל", הדגיש. "נמשיך להילחם בשיח השנאה ברחוב, ברשתות, בכל מקום. הם לא יפחידו אותנו. הקיצוניים לא ינצחו את הרוב השפוי".

לדברים הצטרף גם שר הביטחון, בני גנץ, גינה את מכתב האיומים: "האיומים על משפחת ראש הממשלה – חציית קו אדום. הסתה ואלימות כבר הגיעו בעבר לרצח פוליטי. כדור אחד במעטפה, יכול להפוך לשלושה כדורים שנורים מאקדח. אני סומך על המשטרה והשב"כ שישימו את ידיהם על האחראים לכך. גם בימים של מחלוקת קשה, לכולנו החובה לזכור שאחדותנו וחוסננו הם הבסיס לעוצמתנו".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום