מסדרים את ליל הסדר!

עיצוב שולחן הסדר לרוב יהיה בין המשימות האחרונות, השנה תעלו אותו לראש, כי "ההגשה היא שלושת רבעי מהטעם של האוכל"

שרון רוטר

 

רחלי לאופר וינברג היא מתכננת ומעצבת פנים. היא תסדר לכם את הראש והשולחן. "אנחנו כמעט בערב חג, בישורת האחרונה וכל כך השקענו. עכשיו נשאר הפיניש האחרון של סידור השולחן יפה והגשת האוכל". היא מביאה טיפים מעולים שיעזרו לנו. "תפנו זמן בערב החג, לא ממש באותו יום. שווה להתאמץ ולעשות אותו. לערוך את השולחן בערב חג, ביום חמישי שיוצא השנה. לבדוק את החמץ שהשולחן כבר ערוך. בחג הזה במיוחד, אנחנו נגיע ליום שישי עייפות ומרוטות, עבדנו קשה במהלך כל החודש האחרון וכבר לא יהיה לנו כוח לערוך את השולחן".

היא אומרת שמראש, מבעוד מועד בוחרים קונספט איתו נערוך את השולחן. למשל חג האביב, צבעים של פריחה, צבעי פסטל, ורוד וירוק. קונספט נוסף של בני מלכים, חג פסח הוא החג בו יצאנו מגלות לגאולה, ולכן הצבעים של השולחן ילכו יותר  ללבן וזהב, תחרות וסגנון מלכותי. עוד קונספט שהיא מציעה הוא קריעת ים סוף ויציאת מצרים עצמה של גוונים כחול, תכלת.

היא מוסיפה טיפ לקניית מפות ברגע האחרון. היא קונה בחנות בדים בד קטיפה. "הפתרון של בד קטיפה הוא נהדר כי לא צריך לתת לו סיומת, הוא בד כביס ואין לו בעיה של הורדת כתמים. ליל הסדר הוא לילה אחד בשנה, וגם מי שרגילה לשים ניילון כל השנה, בליל הסדר את משחררת למרות שיישפך ויהיה פירורים כי בסוף הבד יתכבס".

https://old.tovnews.co.il/%d7%96%d7%95-%d7%94%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%9c%d7%a6%d7%9c%d7%95%d7%97-%d7%90%d7%aa-%d7%97%d7%99%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%95%d7%a7%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a9%d7%91%d7%aa%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%97%d7%92/

היא ממליצה לקנות תמיד צלחות חלקות לבנות כדי ליצור MIX& MATCH וככה את לא צריכה הרבה סטים, הרי אין לנו בפסח הרבה מערכות כלים. "נגיד ואת מארחת 20 אנשים בליל הסדר ואת מחזיקה בשני מערכות כלים שכל אחת מהן מותאמת לעשרה סועדים, את מערבבת ביניהם בצורה חכמה ויכולה לשלב בין כולם וליצור ריענון וחידוש".

היא מוסיפה שאם מערכות הכלים לבנות ניתן לשחק עם הצבעים והאקססוריז של השולחן. מפיות מיוחדות, חבקים, פרחים מיוחדים שהיא מסבירה כיצד לסדר.

רחלי מדגישה כי שולחן ליל הסדר הוא עמוס וגדוש באלמנטים, יינות, קערות סדר. ובליל הסדר נוותר על סידור פרחים מרכזי. גם אם כל השנה אנחנו אוהבות את זה. אבל בליל הסדר נתמקד בכלים קטנים ואישיים. כלים שונים, בגדלים שונים, וניתן לעשות מזה שילובים מיוחדים. לסיום היא אומרת כי "ההגשה היא שלושת רבעי מהטעם של האוכל, תגישו יפה והאוכל שלכם יהיה יותר טעים".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום