שינוי תודעתי עכשיו!

הפיגועים האחרונים חייבים לעורר אותנו לבעיה האמיתית שלנו, והיא לא בתחום המדיני, הפוליטי או הצבאי - היא בתוכנו ממש.

Artboard 22 copy 12

הלילה המדמם והבלתי נתפס שעבר על עם ישראל, המראות הסוריאליסטים של לוחמים עם נשקים שלופים ברחובות בירת הבילויים של ישראל תל אביב מחייבים אותנו להתעורר מהתרדמה התודעתית שנקלענו אליה.

כוחות אפלים הצליחו להחדיר לעם ישראל יסודות של חשיבה מעוותת מוסרנית וחסרת כל אחיזה במציאות, בעזות מצח בלתי נסבלת הם ניכסו לעצמם את התואר "נאור" ומשם הדרך הייתה קלה לבזות להשפיל ולמחות כל זכר של מי שחשב אחרת מהם.

הם אולי ניצחו בקרב התודעתי בהחדרת נרטיב נוצרי ומקולקל של חסד שיקרי שמוביל לרצחנות חסרת רחמים (ע"ע רוסיה-אוקראינה) אבל הם מפסידים פעם אחר פעם במבחן המציאות. השכנים צמאי הדם שמסבבינו מסרבים להאמין לכל הטוב הזה שנפל עליהם, הם רוצחים, שוחטים, אונסים, ובוזזים ומיד קם לו בני גנץ חדש ומושיט להם את הלחי השנייה ונותן להם זמן לחלק סוכריות ולהטעין מצברים לסבב הדם הבא שממלא אותם בשמחה וחדווה שבן אנוש מתקשה להכיל, אלא אם כן הוא קורא את הארץ ומגלה למרבה התדהמה שהוא ורק הוא אשם במצבו הנפשי של המחבל שיצא לפרוק את תסכולו ולחסל ילדים נשים וטף.

הלילה הזה שעברנו מוכיח בפעם המי יודע כמה שהפתרון חייב לכלול תודעה ברורה בצדקת הדרך והבנה שהמוסרניות שהשתלטה על הדרגים שמנהיגים אותנו יובילו אותנו לאסון שבסופו יוביל לשפיכות הדמים הנוראית ביותר.

חייבים לנצח במערכה הזאת ולשם כך חייבים להבין שהר הבית שלנו וכל מי שמעז לערער על כך לא יכול להימצא במרחב הטריטוריאלי שאנחנו שולטים בו. אם יפעל באלימות – דמו בראשו, ואם יערער במילים על כך – במילים יגורש למדינות שכנות; ומהר הבית הדברים יתחילו לחלחל למטה. כל רטוריקה שמערערת על עצם קיומנו תסתיים בגביית מחיר מיידית. כן, מי שרוצה לחיות כאן חייב להבין שיש אפס סובלנות גם כלפי המחשבות שלו, כי המחשבות האלה הופכות לבסוף לדם שלנו שנשפך כאן ולערעור על עצם קיימנו.

https://old.tovnews.co.il/%d7%97%d7%a9%d7%93-%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%92%d7%95%d7%a2-%d7%99%d7%a8%d7%99-%d7%91%d7%93%d7%99%d7%96%d7%a0%d7%92%d7%95%d7%a3-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

ברור לגמרי שעל מנת להגיע לתודעת ניצחון חייבים שינוי רדיקלי בכל המערכות, בראש ובראשונה מערכת החינוך שחייבת להנחיל מגיל אפס לילדנו ערכים לאומיים שמבוססים על ההיסטוריה המפוארת שלנו ועל הערכים הנצחיים והקדושים שמגיעים מחיבור לתורה שקיבלנו.

ילדים שגדלים במדינת ישראל חייבים לדעת בלי פקפוק שזה שלנו, ירושה מאבותינו, שאנחנו האומה שהנחילה לעולם את ה"לא תרצח" ולכן לא יתכן לחשוב לרגע שישנה סימטריה ביננו לבין שכנינו שידיהם מגואלות בדם.

התודעה הזאת צריכה במקביל ובאופן מיידי לחדור אל כל המערכות הקיימות: כל חייל שוטר מורה הייטקיסט ואומן צריכים להאמין, ואז לדעת, שאנחנו טובים וצודקים.

התהליך הזה כבר התחיל אבל הוא בחיתוליו, ולמרות זאת חייבים לראות את האור בקצה המנהרה. התקשורת שהייתה כלי קטלני שחיבל בתודעה הלאומית קיבלה איזונים בשנים האחרונות בדמות ערוצים ועיתונים בעלי זהות לאומית גאה ורשתות חברתיות שנותנות לקולות בריאים ושפויים להשמיע קול. אבל עדיין ישנה עבודה רבה, התהליך הזה חייב לצבור תאוצה ולהתחיל לחלחל אל מערכות המשפט, הביטחון, האקדמיה וכמובן החינוך כדי שדור המנהיגים הבא שלנו יהיה בעל זהות ועמוד שדרה שיאפשר לו להנהיג אותו לגאולה שלמה ואמיתית.

tal
Author: tal

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אולה
אולה
2 שנים לפני

נראה שכבר אבוד, לקח שנים וחדר עמוק, הגור הצעיר כבר מנותק לגמרי ברובו מההסטוריה היחודית שלנו.

אורח
אורח
2 שנים לפני
הגב ל  אולה

לעולם לא מאוחר! חייבים להנחיל זאת לילדינו וחיילינו בכל מקום. גם בעולם כולו ללא כל היסוס ודחיות. עכשיו ומייד!

אורח
אורח
2 שנים לפני

אמת ויציב. הגיע הזמן לחזור למקורותנו, ויפה שעה אחת קודם!!!

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום