מנכ"לית מפלגת ימינה מגינה על רע"מ

במכתב ששיגרה לפעילי המפלגה טוענת מנכ"לית ימינה כי "אנשי רע"מ לא קשורים לפיגועים"; בנט רק לפני שנה: "רע"מ תומכים במחבלים רוצחים"

נריה
תמונה: אמיר אטינגר. המכתב ששלחה מנכ"לית ימינה לפעילי הממשלה

בימים האחרונים, בעקבות גל הטרור הנוכחי הקשה, נרשמה תסיסה רבה אצל פעילי מפלגת ימינה סביב החיבור עם רע"מ. בשגרה החיבור הזה קשה מאוד לפעילים, אז כל שכן בתקופה הנוכחית שמייצרת גל פיגועים רצחני. פעילים רבים עזבו בזעם את קבוצות הווצאפ של המפלגה והביעו התרעמות על החיבור עם מפלגת רע"מ.

על רקע הביקורת והקושי של פעילי המפלגה, מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין הוציאה מכתב לפעילי המפלגה.  "שורת הפיגועים שהיו בחודש פוגעים בתחושת הביטחון של כולם" כתבה ויינשטיין. "ראש הממשלה נפתלי בנט מקיים כל הזמן התייעצות ביטחונית עם ראשי כוחות הביטחון. ביטחון אזרחי ישראל הוא הדבר החשוב ביותר והממשלה הזו תעשה כל מה שנדרש להבטיח ביטחון לאזרחי מדינת ישראל בכל מקום".

ויינשטיין מציינת את פעילות חברי הכנסת של רשימת ימינה על מנת להרתיע את המחבלים: "שרת הפנים איילת שקד עומלת לחוקק חוק שלילת אזרחות למחבלים. במקביל, ח"כ ניר אורבך פנה ליו"ר ועדת חוץ וביטחון על מנת ליצור תכנית הרתעתית אפקטיבית נוספת. "בהמשך דבריה, מתייחסת ויינשטיין לביקורת הציבורית הרבה על השותפות עם מפלגת רע"מ: "יש כאלה שמנסים להגיד שהמצב הביטחוני נגרם בגלל שותפות קואליציונית שלנו עם מפלגת רע"מ או שראש הממשלה יפעל בידיים כבולות כדי לא לפגוע בקואליציה- חשוב להגיד שאלו שטויות. תמיד ביטחון ישראל היה בראש סדר העדיפויות שלנו. אנשי רע"מ לא קשורים לפיגוע בשום צורה והם גינו את הפיגועים בצורה ברורה וחד משמעית וכל ניסיון לקשור בין המצב הביטחוני לרע"מ הוא הזוי. השוטר שעצר את הפיגוע אמש, רס"מ אמיר חורי ז"ל, קיפח את חייו תוך חתירה למגע באומץ לב עם המחבל והוא ערבי-נוצרי, אנחנו מקווים שמתנדי הממשלה לא יתנערו ממנו חלילה. הניצול הציני של פוליטקאים בשעה קשה זו פוגעת בחוסן הלאומי של עם ישראל. אנחנו מציעים פשוט לא להגיב להם, אנחנו צריכים להתרכז במה שמקרב ולא מה שמפלג".

אמנם טבעי שמנכ"לית ימינה תפעל להרגעת הרוחות בכל מה שקשור לביקורת על הממשלה ועל השותפה הבכירה שלה רע"מ, אבל בימים קשים אלו קשה לשכוח את הדברים שכתב בנט רק לפני שנה בהם הוא מסביר למה אסור להיות שותפים לרע"מ וכינה אותם "תומכים במחבלים":

על רעמ
רק לפני שנה בנט חשב אחרת לגמרי.

 

" למנסור עבאס ומפלגת רע"מ תומכים במחבלים רוצחים. והכל למען צורך פוליטי." הנה העובדות ביחס לברית נתניהו-מנסור עבאס, תשפטו אתם: 1. מנסור עבאס, שנתניהו כרת עימו ברית, ביקר ב-2013 את משפחת הרוצחים מליל הקילשונים. 2. התנועה האיסלאמית של מנסור עבאס היא תנועת בת של האחים המוסלמים והיא תנועת אחות של חמאס 3. ח"כ אלכרומי מהתנועה העלה תמונות של ברגותי ושל רוצחי תרפט. 4. השי'ח של התנועה האסלאמית השתתף במרמה יחד עם ראאד סלאח. 5. הח"כ שביקר הכי הרבה מחבלים בכלא הוא איברהים צרצור מראשי המפלגה.

https://old.tovnews.co.il/%d7%97%d7%9b-%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%a7-%d7%90%d7%a0%d7%99-%d7%97%d7%95%d7%95%d7%94-%d7%91%d7%9b%d7%9c-%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%95%d7%91%d7%9b%d7%9c-%d7%a9%d7%a2%d7%94-%d7%90%d7%aa-%d7%aa%d7%a2/

בנט חותם את דבריו: "נתניהו כרת ברית עם מפלגה שמעניקה תמיכה מוצהרת במחבלים למען רווח פוליטי. כל אדם ציוני לאומי חייב לעמוד זקוף מול מהלך בזוי זה"

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום