פיגוע דקירה בצומת נווה דניאל

הפצוע הגיע לבית החולים והוגדר במצב קשה, נכנס כעת לניתוח; המחבל הערבי חוסל

יעל קאפח ורשאואר
מחבל
פינוי הפצוע בפיגוע

מחבל ערבי ביצע פיגוע דקירה היום (ה') באוטובוס סמוך ליישוב נווה דניאל שבגוש עציון. הוא דקר בחור בן 28, אשר נפצע באורח קשה. הפצוע הועבר לבית החולים שערי צדק להמשך טיפול. 3 נפגעי חרדה במקום.

מבית החולים שערי צדק נמסר: אל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק פונה פצוע מפיגוע הדקירה בגוש עציון, במצב קשה כבן 30 עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון עבר הערכה וייצוב ראשוני ביחידת הטראומה והועבר לחדר ניתוח.

המחבל הוא נדל ג'עאפרה, ערבי בן 30 מבית לחם, הוא חוסל. המחבל עלה אל האוטובוס בתחנה הסמוכה ליישוב אלעזר, וניסה לתקוף את הנוסעים. במהלך המאבק עמו, אחד מהנוסעים נפצע באורח בינוני עד קשה, כאשר נוסעים נוספים וחמושים שהיו שם ירו וחיסלו את המחבל. בשלב הזה האירוע הסתיים, יש עוד סריקות באיזור של כוחות הביטחון כדי לוודא שאין סייענים.

https://old.tovnews.co.il/%d7%90%d7%9c-%d7%aa%d7%a2%d7%91%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%96%d7%94-%d7%94%d7%9c%d7%90%d7%94/

ד"ר אלון רפאל רופא מתנדב באיחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הנפגע נדקר ע"י המחבל בתוך האוטובוס. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר שמצבו התייצב הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב בינוני".

חובש מד"א ליאור שאשא סיפר: "הפצוע ישב בסמוך לאוטובוס כשהוא בהכרה וסובל מפצע דקירה בגופו. סיפרו לנו שהוא נדקר במהלך הנסיעה בסמוך לנווה דניאל. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים שערי צדק כשהוא בהכרה ובמצב יציב שם הורדם והונשם".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) בתגובה לפיגוע בגוש עציון: "פיגוע אחרי פיגוע והממשלה רופסת. ממשלה עם רע"ם אינה יכולה למגר את הטרור. צו השעה – ממשלה יהודית".

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן התייחס לפיגוע ואמר "פיגוע רודף פיגוע, קריסה לאומית אל מול אויב ערבי רצחני שלא מבדיל בין תושבי יהודה ושומרון לבין תושבי חדרה, בני ברק או באר שבע. הבוקר שוב פיגוע והפעם בגוש עציון, אלמלא תושייתו של תושב הגוש שפעל במהירות ובנחרצות כשחיסל את המחבל היינו חלילה סופגים אבדות קשות. ממשלת ישראל צריכה להתעורר ומהר. מול טרור רצחני פועלים ביד חזקה ונחושה, לא מתבלבלים עם ועידות שלום ריקות מתוכן כשברחובות זורם דם יהודי. ההתקפות ימשכו כל עד הערבים היושבים בקרבנו לא יבינו שאנחנו בעלי הבית בארץ ישראל. את מלחמת העצמאות הזו ננצח רק כאשר נסיר כל סימן שאלה על עתיד הארץ. בשם כל תושבי הגוש אני שולח איחולי החלמה שלמה ומהירה לתושב הגוש שנפצע הבוקר בפיגוע ושוב מחזק את התושב שחיסל את בן העוולה. תושבים יקרים, תרכשו נשק אישי, תתאמנו בו ותיקחו אותו לכל מקום. האויב שירים את ידו על בני עמנו, חייב לפגוש את הכדור שלנו מידית ובכל מקום".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום