מזג האוויר הסוער: ברשויות רבות מקדימים את יום התחפושות ליום שני

בין הערים שהכריזו על ההקדמה: ירושלים ומועצה אזורית הר חברון; הסיבה: מזג האוויר הסוער והשלג הצפוי ביום שלישי.

תמונה
צילום : לע''מ

על פי התחזיות, ביום שלישי הקרוב צפויה להגיע לשיאה מערכת חורפית נוספת. יתכן וירד שלג ויהיה קר מהרגיל לעונה. בעקבות מזג האוויר הסוער ברשויות רבות בארץ לא לוקחים הימור ומקדימים את יום התחפושות ליום שני.

מדוברות עיריית ירושלים נמסר: "חגיגות הפורים במוסדות החינוך הירושלמיים שתוכננו ליום שלישי (15.3), יוקדמו ליום שני (14.3), בשל מזג האוויר הסוער הצפוי ליום שלישי והסיכוי לשלג בבירה. כך סוכם בהערכת מצב שקיים ראש העיר ירושלים, משה ליאון, עם גורמי המקצוע בעירייה, ובתוכם מטה החירום העירוני ומינהל החינוך העירוני, ובשיתוף ארגון ההורים העירוני".

גם במועצה אזורית הר חברון ומטה בנימין החליטו על הקדמת יום התחפושות. בהודעה מטעם המועצה אזורית הר חברון נמסר: "בעקבות התחזיות של מזג האוויר והסיכוי לשלג מקדימה המועצה את יום התחפושות ליום שני, ראש המועצה, יוחאי דמרי: "מתוך רצון לתת לילדים לשמוח וליהנות ביום התחפושות אנו מקדימים ליום שני את החגיגה בכל המועצה, הצוותים שלנו מתארגנים ובתקווה לפורים שמח". ממועצה אזורית מטה בנימין: "בשל מזג האוויר הצפוי ביום שלישי ובו היתכנות לשלג בחלק מהיישובים וקור קיצוני בכל היישובים, ראש המועצה ישראל גנץ הודיע עם צאת השבת כי יום התחפושות הוקדם ביממה ליום שני (במקום יום ג') בכל מוסדות החינוך, בגנים ובבתי הספר".

לעומת זאת, בעיריית אשקלון הוחלט לאפשר גמישות לבתי הספר בהחלטה על יום התחפושות. מדוברות העירייה נמסר: "בהחלטה משותפת של ראש העיר, ראש מנהל חינוך, מנהלי בתי הספר ופורום ההורים העירוני, הוחלט לאפשר גמישות לבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר בנוגע לקיום יום התחפושות ביום שני או שלישי. בגני הילדים יום התחפושות יתקיים ביום שלישי, כרגיל, מאחר והחגיגה נעשית, בתוך הגן, במתחם סגור", לשון ההודעה.

על פי הודעת השירות המטאורולוגי  הטמפרטורות הנמוכות שראינו בסוף השבוע ימשיכו עד יום רביעי, וכך נקבל רצף של 6-5 ימים עם ערכים נמוכים מאוד.

מבדיקה ראשונית מסתמן שמדובר באירוע כמעט חסר תקדים לחודש מרץ ולא שכיח גם בחודשי החורף המרכזיים. עוד הוסיפו בשירות המטאורולוגי כי : "הגשמים האחרונים הביאו לכך שהממוצע המרחבי של הגשם עבר את הכמות השנתית הממוצעת".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום